Med telefonpasning sikrer du, at dine kunder aldrig ringer forgæves. Hvad enten du har travlt, er syg eller holder ferie sikrer en telefonpasningsordning dig, at dine kunder altid kan komme i personlig kontakt med dit firma. En telefonpasningsordning kan være et glimrende alternativ til et mobilt omstillingsanlæg eller fungere som et godt supplement.
Tænker du på at benytte dig af telefonsevice opnår du en masse fordele. Dette gælder specielt hvis du er en enkeltmandsvirksomhed eller har få ansatte og ikke har behov for en fuldtids receptionist.
En telefonpasningsordning kan ofte suppleres med beskedservice. Beskedservice er en service, hvor telefonpasningsfirmaet svarer med dit firmanavn og tager imod besked. Beskedes sendes derefter gratis videre til dig pr. e-mail, sms eller begge dele. Du kan så besvare dine kald, når det passer bedst ind i din hverdag.
Derfor bør du overveje telefonpasning
Din telefon bliver altid besvaret
Behøver ikke at være ved telefonen i åbningstiden
Driv dit firma, mens dine opkald bliver besvaret
Billigere end en medarbejder
Individuelt svar nøjagtigt efter dine behov