Ingen varer

Fragt DKK 0
Samlet DKK 0

Kurv Kasse

Kategorier

Køb af privat nummer i formidling

 

Tryghed og garanti for levering af nummer 

 

Vi oplever nogle gange, at vores kunder er lidt usikre på hvordan handlen forløber, når de køber et nummer af en privat person, som GULDNUMRE formidler salget af. Typiske spørgsmål er om man nu kan være sikre på at få nummeret, når man har betalt for det, og om det er sikkert at overføre pengene direkte til den private sælger. 

Det er det, og denne lille beskrivelse illustrerer hvordan sådan en handel forløber, og at det er lige så sikkert som at købe et af vores egne numre direkte gennem webshoppen.

 

Indledende kontakt

1. Hvis du er interesseret i et nummer, som vi formidler så tag kontakt til os via vores kontaktformular eller pr. telefon.

 

2. Vi vil derefter bede dig sende os dit fulde navn og adresse og kontakttelefonnummer inden vi går videre. Ønsker du anonymitet i forhold til sælger indtil en handel er indgået er det ikke noget problem.

 

Betalingsoplysninger 

3. Når vi har modtaget dine personlige informationer, sender vi dig betalingsoplysninger, som er kontonummer til sælger som købesummen skal overføres til.

 

4. Når du har overført beløbet og sender os dokumentation for overførslen (gerne skærmprint af overførslen sendt pr. email) sender vi dig ICC nummer på mobilnummeret og hvilket teleselskab nummeret ligger ved. Det er tilstrækkelig med oplysninger til at du kan få flyttet nummeret over til dit eget teleselskab og oprette et abonnement hos dem.

 

Kvittering for betaling 

5. Sælger sender dig nu en kvittering for betalingen - dette sker typisk inden for 1 uge.

 

Overdragelse af nummer og leveringsgaranti

6. Du skal nu blot kontakte dit nuværende teleselskab og bede dem om at flytte dit nye nummer fra det teleselskab det er ved nu og samtidig oplyse SIM-kortnummeret.

Du behøver ingen overdragelsesfuldmagt, da vi ved alle formidlingsaftaler kræver, at numrene i formidlingsperioden bliver flyttet over til et teleselskab efter GULNUMRE's valg og dermed er under vores kontrol. Dette er samtidig vores garanti for at du kan få nummeret, når du har betalt for det.

Husk blot at sige, at nummeret er registreret i dit navn/firmanavn med den tilhørende adresse.

 

Frist for flytning af nummer 

7. Af hensyn til handlens endelige afslutning kræver vi, at du påbegynder flytningen senest 40 dage efter du har fået de oplysninger, der er nødvendige for at kunne flytte nummeret.

Sker det ikke risikerer du at nummeret nedlægges og derefter ikke vil kunne genaktiveres. Guldnumre påtager sig intet ansvar, hvis dette sker. Hvis du af en eller anden grund har problemer med at nå det det, så kontakt os, så finder vi en løsning. Vi har ingen interesse i at du mister nummeret - vi vil hellere have tilfredse kunder!